środa, 8 lutego 2012

Internetowy Ideał Kobiety

Nie oszukuj się Emanuel, brakuje ci dziewczyny.
Im bardziej zwątpiłem w to, że świetne Kobiety jeszcze istnieją na tym świecie tym częściej spotykam się z ich istnieniem. Przyjęło się, że ideały nie istnieją lecz czy warto iść za myślą ogółu?
Sprowadza mnie do parteru jak zwykle George Bernard Shaw który jak dla mnie jest mistrzem aforyzmów o Kobietach "Całe życie szukałem idealnej kobiety. Kiedy już ją znalazłem okazało się, że ona szuka idealnego mężczyzny". "Ideały są jak gwiazdy. Jeśli nawet nie możemy ich osiągnąć, to należy się według nich orientować".
Przez mój 4 letni związek który okazał się kompletną klapą o najgorszym scenariuszu bardzo sceptycznie podchodziłem do Kobiet wręcz mszcząc się na każdej napotkanej płci przeciwnej przez ostatnie kilka lat. Nigdy nie miałem problemu z poderwaniem dziewczyny uważam, że jest to proste jak gra w piłkę możesz za nią biegać, ślinić się i pocić a Ona będzie twoja gdy staniesz w miejscu i ochłoniesz. Za każdym razem słyszę z Kobiecych ust to samo, że potrafię słuchać, że jestem czarujący, mam urok, oryginalne imię, przeszywające spojrzenie, stabilną postawę i elokwencję. Znudziło mi się to do takiego stopnia, że nie chce mi się już z nimi rozmawiać. Przestałem wierzyć, że znajdę kogoś kto do mnie będzie pasował. Nie chce przeźroczystej Kobiety musi mieć wyraz i wyróżniać się z tłumu niech ma w sobie to coś a opakowanie "znośne" już tylko tyle wymagam nic więcej.
Zauważyłem, że im mam mniejsze wymagania tym bardziej idealne Kobiety spotykam lecz im bardziej są doskonałe tym ja jestem bardziej dla nich przeźroczysty. Koło się zamyka a ja stoję w miejscu jedyne co się zmienia to moja świadomość.

Gdzie są Kobiety które nie pracują w sklepie z lumpami, gdzie są Kobiety które nie podają piwa w pubie, gdzie są Kobiety z pasją i hobby gdzie są Kobiety które mówią pełnym zdaniem, gdzie są Kobiety które są Kobitami a nie tylko wyglądają jak Kobiety gdzie są Kobiety które szukają faceta a nie nowotworów współczesności o plastikowym wydźwięku gdzie są Kobiety które nie uśmiechają się bez sensu lub z głupoty gdzie są Kobiety przez duże K gdzie są Kobiety odróżniające "prezerwatywy od smoczka". Kiedyś koleżanka z pracy starsza ode mnie całą dekadę powiedziała "niema nic gorszego jak spotkać kobietę która jeszcze się nie wyszalała"... coś w tym jest no ale gdzie reszta? wszystkie są takie? Zaczynam wątpić. Jak znam swoje skomplikowane życie to pewnie wszystko jest normalne i akceptowalne tylko ja jestem nienormalny i nie do zaakceptowania.

Ostatnio dużo myślę o Azji do której ciągnie mnie okropnie i bezgranicznie. Znalazłem w internecie videoblog pewnej polki mieszkającej w Singapurze. To jak wygląda, jak mówi, co mówi, naturalność wypowiedzi, mowa ciała, delikatność, uśmiech, brwi, brak solarium, zwyczajna fryzura i w końcu całokształt jak dla mnie + 100 do ideału. Dziewczyna z internetu potrafi zasiać ziarno nadziei, że Czarnobyl nie zniekształcił wszystkich Kobiet na które trafiam pośrednio i bezpośrednio.

Teraz jestem w Polsce za miesiąc jadę znowu do Niemiec w których spędzę prawie rok ale to za blisko chce jechać dalej niż Wy dalej niż do Egiptu i na zawsze a nie na wakacje. Jedyne co może mnie zatrzymać na dłużej tutaj to właśnie Kobieta choć Polska będzie bardziej Polską dla Was gdy takich jak ja tutaj nie będzie.

12 komentarzy:

  1. Czy mężczyźni oczekują kobiet, które będą wyzwaniem? Partnerek w dyskusji i w życiu? Czy kobiety chcą tej męskiej mądrości i prawdziwości - bez kolorowej okładki. Być może z tym ideałem to jest tak, że szukamy kogoś chociaż trochę podobnego do nas, podświadomie zauważamy właśnie te cechy, które wpisane są w nas. I od czego to się właściwie zaczyna? Musi być rozmowa, czy wystarczy jakiś fizyczny zachwyt?

    Dobrze się Ciebie czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę tylko wypowiadać się za siebie - wyzwanie musi być! jako prehistoryczny łowca który miał, ma i zawsze będzie miał męską dumę chce czuć się dobrze ze swojego wyboru jakim będzie partnerka i być z niej dumny. W momencie gdy uroda przemija to warto mieć o czym rozmawiać więc jak tu zrezygnować z faktu fascynujących dyskusji? Jeśli Kobieta mi się spodoba fizycznie, jest atrakcyjna zaczynam się uśmiechać a jeśli się odezwie w nieatrakcyjnej formie zaczynam płakać. Przepisu niema lecz potrafię znaleźć równowagę. Dla mężczyzny nie oszukujmy się fizyczny kontakt wzrokowy jest ważny gdybyśmy nie byli wzrokowcami to nigdy zakupione kwiaty nie byłyby dla Was ładne bo po prostu nie wpadły by nam w oko. Zachwyt fizyczny wg. Mnie dla mężczyzny jest tylko prologiem która przy epilogu już dawno nie istnieje a całe rozwinięcie powinno mieć fascynujące wyrażenie siebie w odkrywaniu każdego nowego dnia. Może i myślę utopijnie i jak dinozaury ale nic na to nie poradzę.

      Usuń
  2. Dla kobiet wrażenia estetyczne są równie ważne, i równie często następuje bolesne rozczarowanie po pierwszej rozmowie. To słuszna idea, nie aż tak bardzo utopijna. Ponoć ludzie, którymi się otaczamy to trochę nasze lustrzane odbicia. Pewnie dlatego czasami czujemy dumę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już dawno doszedłem do wniosku, że albo zacznę pracować w radio albo zostanę kawalerem. Nie wszystko złote co się z wierzchu świeci - trudno. Może moda na singli to nie wybór tylko karcer? hmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Moda na singli to jakiś beznadziejne słowo - pojemnik, do którego ludzie wrzucają się sami aby usprawiedliwić swoje społeczne upośledzenie. Pseudo wolność, której niby pragniemy. Bardzo kreatywna wizja przyszłości. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest jak zjeść zupę - jak się oparzysz to przestanie smakować. Coś o tym wiem

      Usuń
    2. 'jeśli mężczyzna raz poparzy się gorącą kobietą, potem dmucha tylko zimne'.

      Usuń
    3. amen...a jeść trzeba

      Usuń
  5. No jest beznadziejne słowo ale trzeba nazywać coś ich własnym językiem bo z hurtem nie wygrasz a wychylać się warto? dla kogo? może ktoś usłyszy.

    PS (bez kropki) czytam któryś raz Twojego bloga i za każdym razem inny sens widzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, może ktoś usłyszy. I dlatego warto, dla własnej satysfakcji. Dla drugiego człowieka, chociaż jednego?

    Wiele we mnie sprzeczności, dlatego różne sensy. (bez)sensy. (?)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi