piątek, 24 czerwca 2011

Absolutorium

Dziś o godzinie 18:00 będę uczestniczył w uroczystości absolutoryjnej, trochę dziwnie bo jeszcze w sobotę i niedzielę mam zajęcia a obrona pracy magisterskiej dopiero we wrześniu - takie sytuacje są możliwe tylko w Polsce. Dziś będę „rzucał czapką” jako, że niebawem uzyskam tytuł magistra kulturoznawstwa o specjalizacji kultura audiowizualna i media, absolwent Wyższej Szkoły Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu bla bla bla. Osiemnaście lat nauki dla kawałka papieru zwanego przepustką do „lepszego” życia. Jest mi trochę przykro bo żaden z moich rodziców nie pojawi się na tym wydarzeniu które no jakby na to nie patrzeć jest ważne w moim życiu a zdarza się tylko raz. Czuję się trochę jak książka bez ostatniej kropki. Z przypływem chłodu staje się robić coraz bardziej ciepły. Jakoś już tak mam, to znaczy nauczyłem się aby proces adaptacji w różnych sytuacjach przychodził mi dość łatwo, prawie jak szczur który potrafi przeżyć w każdych warunkach. No cóż nie będę się uśmiechał na siłę ale i tak pójdę na to wydarzenie… sam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi