piątek, 6 kwietnia 2012

Trzecie oko

Dziś pogoda nie zachęca do niczego, to zadziwiające jak promienie słoneczne wpływają na wydzielanie endorfiny w mózgu człowieka choć ostatnio zauważyłem, że mój kundel też jest uśmiechnięty gdy czuje ciepło na swoim wilgotnym nosie. Promienie słoneczne jako radość do życia hmmm. Wyrzec się czekolady na poczet zrozumienia siebie w kierunku słońca, słońca które nie zasypia lecz budzi do życia wschodnią cześć świata tak od serca.

Przeczytałem ostatnio 'Potęgę podświadomości' i trochę przepuszczam słowa autora przez pryzmat lecz nie ukrywam, że mówi z sensem i to działa rzecz w tym, że ciężko jest kontrolować swoją podświadomość która wiąże się z wiarą. Moim zdaniem jesteśmy w stanie kontrolować cudzą podświadomość i wywierać jakiś określony ukryty a później jawny wpływ na daną osobę. Ja tak potrafię działa to na krótką metę lecz w zależności jaki miałem cel to zazwyczaj czar pryska jak już dopnę swego lub jeśli się rozmyślę. Neurolingwistyczne programowanie to naprawdę fascynująca sztuka uprawiania współczesnych czarów i tak jak przed wiekami istnieje zarówno białą jak i czarna magia.

Właściwości zmysłów ludzkich oraz sposoby ich wykorzystania są przedmiotem moich obserwacji i zainteresować. Zmysłów jest 5 razy więcej niż ludzi na ziemi niby wszyscy równi a jednak każdy inny. Ludzie postrzegają świat zmysłami i właśnie po tym możemy ich odczytać, poznać, znienawidzić lub pokochać. Są ludzie którzy słyszą ale nie słuchają, są ludzie którzy widzą ale nie zauważają, są ludzie którzy czują ale nie wyczuwają... to są mrówki robotnice którymi można doskonale sterować gdyż brakuje im 6 zmysłu - wyobraźni.
Wyobraźnia jest trzecim okiem która widzi dalej niż potrafimy zobaczyć, wyobraźnia potrafi usłyszeć coś zanim zostanie powiedziane, wyobraźnia potrafi wyczuć coś nosem a przełożyć to na kolor lub dotyk. Każda sztuka moim zdaniem jest elementem trzeciego oka czy to obraz czy muzyka należy tylko i wyłącznie do autora a zależy od jego wyobraźni i naszej interpretacji. Wyobraźnia w sztuce bez cudzej interpretacji nie istnieje... możemy manipulować cudzą interpretacją za pośrednictwem koloru, dźwięku, światła wywierając wpływ na odbiorcy - proste.

Dziś nie potrzebuje słońca, moja podświadomość została zmanipulowana za pośrednictwem zmysłów do wytworzenia endorfiny w rezultacie jestem szczęśliwy. Sprawcą tego procesu jest moje najnowsze odkrycie:

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi