czwartek, 10 maja 2012

Przysmak

"Człowiek jest niewolnikiem swojego posiadania".

Biorąc pod uwagę ludzką naturę wyróżniłem w życiu tylko dwie przyjemności jakie szczerze możemy odczuć jest to seks i jedzenie. Nowy samochód, buty, iPhone4 etc. nic nie zaspokoi pierwotnych potrzeb człowieka bezkurwaapelacyjnie.

Jeśli kiedyś będę miał obok siebie Kobietę w ciąży czyli pierwszą z przyjemności będę praktykował do skutku to na pewno owa Kobieta nie umrze z głodu bowiem sam miewam czasami smak dość rozstrojony i mam ochotę na słone i słodkie jednocześnie.
Dziś po pracy wziąłem prysznic a następnie w kuchni przygotowałem sobie moje ulubione zestawienie słodyczy oraz słonego wodnego rarytasu.

1. Ciepłe tosty posmarowane masłem które po roztopieniu posmarowałem czarnym kawiorem a następnie przyprawiłem świeżą bazylią i oczywiście lampa czerwonego wina.
2. Pieczywo WASA posmarowane serkiem Almette a następnie dżemem malinowym + szklanka 100% soku pomarańczowego.

9 komentarzy:

  1. "wake me up in july!" http://www.youtube.com/watch?v=NlSm_JL1das&ob=av2e

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem niezłe menu. Aż ta kobieta w ciąży zabrzmiała kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kobieta w ciąży nie jest do zjedzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, domyślam się. Małe sprostowanie. Powiedzmy, że kuszącą perspektywą jest bycie kobietą w ciąży przy Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Domyślam się, że się domyślasz to był ironiczny żart z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słusznie się domyślasz, że się domyślam. Tak tylko sprostowałam, zawsze to sposób na podtrzymanie konwersacji. Nędzny, ale sposób. Miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tata Humanista... :)

    smacznej konsumpcji Tobie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmm ciekawe jakim bym był tatusiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hmm... przytulaj myśli :)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi