wtorek, 15 maja 2012

Jaki jestem?

Czy jestem człowiekiem? jakimi prawami kieruje się człowiek? Jestem pierwszym z brzegu? jednym z wielu? bezbarwny? Czy jestem dobry czy zły? głupi czy mądry, podniecający czy obojętny, nudny czy ciekawy, szczery czy zakłamany, tchórzliwy czy odważny, męski czy nie, zarozumiały czy odwrotnie, zaradny czy nie... Jaki jestem? Nie znam się "jestem tyle wart ile zdołam z Twoich ust usłyszeć". Czy mówiąc sam o sobie jestem wiarygodny? podlegam krytyce jak każdy i wszystko na tym świecie z czym się oczywiście liczę bo jestem dojrzały (jestem?). "Od dziecka cierpię na narratofilie, gadam bo dobrze gadam" ale czy na pewno? dużo mówię ale czy jestem słuchany? czy powinienem mówić czy może lepiej milczeć? powinienem być miły czy "okropny"? Zemsta mogłaby być moim hobby ale czy warto? bezczelny? uprzejmy? kulturalny? zarozumiały? egoista? Kiedyś opracowałem własną formułę terminu egoista a mianowicie Egoista to człowiek który nie lubi złodziei. Co mam cennego w sobie co zaś zbędnego czego powinienem się wyzbyć? nawyki? jestem wulgarny czy boldujący? emocjonalny czy zimny? szlachetny czy plastikowy. Jaki kurwa jestem? Nie pamiętam, żeby ktoś się kiedyś otwarcie wyraził na mój temat - jestem biedny.

25 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jeśli Happysad "zagościł" na Twoim blogu, to + 1 do tego, że jesteś "okej".

    "jestem wulgarny czy boldujący? (...) Jaki kurwa jestem?" faktycznie, zastanawiające :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. co mam przez to rozumieć?

      Usuń
    2. tyle pytań sobie zadajesz, że aż dreszczowo mi :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. piersi do przodu :)

      Usuń
    2. Skoro Ci zimno to dlaczego tu nadal jesteś?

      Usuń
    3. CZŁOWIEKU, LUBIĘ CIĘ.

      Usuń
  4. masz bogactwo i Ty wiesz jakie i gdzie :)

    a narratofila nie znałam z definicji, dziękuję to moje nowe dziś poznanie wiedzy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee no nie przesadzaj normalny europejski rozmiar ;p

      Usuń
  5. lubię "przesadzać" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak sobie kupię działkę za 30 lat życia to też na niej będę przesadzał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. i otóż to :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przewiduję, iż wcześniej przesadzisz, posadzisz i podlejesz i nakarmisz żyjątek urodzaj :)

      Usuń
  8. nie, racjonalistka możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.youtube.com/watch?v=x95w7GuaOiY&feature=related

    OdpowiedzUsuń
  10. Utwór piękny. Sens oczywisty.

    Moim zdaniem ludzie bez twarzy, świadomości płci, odwagi ducha zawsze szukają siebie w muzyce, sztuce, milczeniu na skraju pasywnej egzystencji przeplatanej z nadzieją...a gdzie ludzkie wyciągnięcie ręki? Przecież ja to wszystko wiem tylko o tym mówię/piszę głośno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piszesz... bardzo ładnie Poeto. Jak wyciągnąć rękę do takiej osoby?

    OdpowiedzUsuń
  12. jam nie godzien tytułu o którym śmiesz wspominać ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. no to może :) "popadający w egzaltację symbolista i efekciarz" :)

    http://www.obieg.pl/wydarzenie/2180

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi