piątek, 11 maja 2012

Mężczyzna

Dziś wracając z pracy wdałem się w dyskusję z kierowcą na temat feminizmu i wartości mężczyzny w XXI wieku. Czułem się jak bohaterowie filmu Baby są jakieś inne który jest autentycznym odzwierciedleniem pryzmatu w jaki postrzegam Kobiety.

Feminizm stał się modą tak jak kalosze w kwiatki na lato czy pierdolona żółta torebka do żółtych butów więc gdy zapytasz Kobietę czy popiera wartości feministyczne na sto zapytanych 99 odpowie, że TAK. Rzecz w tym iż większość z tych zdeklarowanych lachonów nawet nie wie czym jest feminizm uważając się za jego wyznawczynię czcząc propagandę antykobiecą nie wiedząc kim jest Margaret Mead. Jak można kurwa nie znać prekursora, antropologii danej "wiary" a uważać się za jej wyznawcę. Tak, wcześniej napisałem ANTYKOBIECEJ bo współczesne Kobiety uważające się za feministki niszcząc męskie schematy tak naprawdę wykańczają same siebie ale o tym napiszę w dalszej części mojego monologu.

Daliśmy Wam niepodległość, walczyliśmy na wojnach, honor ponad życie aby zapewnić wolność i jadło dla Kobiet i wspólnych dzieci czekających w domach. W czasach średniowiecza podczas wojen wszyscy mężczyźni dźwigali przez setki kilometrów 40 kg zbroje i przelewali krew za wolność pozostawiając w wioskach Kobiety i starców więc pod nieobecność mężczyzn nauczyłyście się orać pole, rąbać drewno, skórować barana i sadzić marchewkę co nie świadczy o tym, że Kobieta jest samowystarczalna.

Mężczyzna + Kobieta. Nie kurwa odwrotnie i nie osobno. Taka jest natura. Ja tyram po lasach za sarnami i wskrzeszam ogień a co robiła Kobieta? Wychowywała dzieci.

Czasy się zmieniły powstały komputery, amfetamina, jeansy, stringi i lewarki do ciężarówek więc Kobieta w dziejach ewolucji dostała niezależność. Rzecz w tym iż mężczyźni rządzący światem chcąc znaleźć tanią siłę roboczą nie importując z afryki silnych tubylców kupili kwiaty, opracowali system parzenia kawy w sekretariacie i wypełniania pierdolonych papierów aby pozwolić pracować Kobiecie tym samym zyskując cenny czas na poważniejsze transakcje w których niema mowy o pomyłce typu lewa to prawa a prawa to lewa.
Kobieta chce pełnouprawnienia, proszę bardzo, chcecie być w senacie, zajmować wysokie stanowiska, kariera, finanse proszę bardzo, chcecie wibratory proszę bardzo, chcecie być traktowane z na równi proszę bardzo. Ponoć feminizm kończy się gdy trzeba wnieść szafę na szóste piętro i szczerze mówiąc chętnie otworzył bym firmę z przeprowadzkami w której zatrudnił bym same Tipsiary aby pierdolnąć sobie z trzy zdjęcia do albumu z małpami.
Nie chodzi o to, że mam awersję i jestem szowinistyczną świnią, nie jestem straszny, nie jestem brudnym typem niezadbanego mężczyzny, nie jestem nieokrzesany i prymitywny, nie jestem zacofanym w rozwoju antymózkiem który poprzez swoje upośledzenia lingwistyczno-obyczajowe doprowadza do samo destrukcji. Jestem mężczyzną. A to pierdolenie niczym wytykanie przedszkolnym palcem - ach ta męska duma! Kurwa wara od męskiej dumy, honoru i krwiożerczych konfrontacji! Jeśli któraś Kobieta podważy moją męskość w mojej obecności to najpierw ją wciągnę do łóżka a potem w ramach zemsty podczas snu podpalę jej włosy i uruchomię system antypożarowy a winę zrzucę na świeczki - takim jestem mściwym wulgarnym, nieokrzesanym, kawał skurwysyna.

Motoryzacja to jedyna dziedzina w której Kobiety jeszcze nie wetknęła palucha niczym upych tampona. Są samochody męskie i są samochody dla Kobiet i nichuja nie podlega to odziwo mutacji od ponad 100 lat. I tak ma być. Nie wyobrażam sobie wielkiego umięśnionego mężczyzny w Fiacie Panda albo szczupłej 160cm Kobiety 50 kg + 10 kg same pośladki w Cadillac Escalade.

Kobieta chce się rozwijać, kariera, moda, kokieteria, fryzjer z częstotliwością rozwolnienia po mleku w abonamencie, komplementy warte tyle co odsetki w kredycie hipotecznym, i tylko kasa kasa kasa. W wieku 29-33 lat zacznie bić zegarek biologiczny i będą chciały dziecko. Weź teraz Kobieto wychowaj dziecko, pracuj, sprzątaj, gotuj... Da się? na minimum 6 lat jesteście wybite z orbity rynku pracy a potem już niema tak łatwo (dla Was). Potrzebny jest zatem mężczyzna najlepiej taki stabilny, zrównoważony, odpowiedzialny, dobrze prosperujący, przy którym będziecie czuć się bezpiecznie mówiąc krótko i bezkompromisowo kutas. Ponoć dobry mężczyzna to zły mężczyzna. Na jaką cholerę Kobiety robią tyle krzyku dookoła siebie walcząc o coś czego nie rozumieją a na końcu poddają się naturze i hormonalnej perswazji swojego ciała w dodatku zaprzeczają oczywistości?! Jest tylko jedna istota która na tym świecie jest wstanie zmienić siebie, swoją naturę, sposób życia, postępowanie jest to mężczyzna. Mężczyzna może się zmienić tylko poprzez miłość do Kobiety. Nie chcemy takich Kobiet, chcemy prawdziwych Kobiet.
Mam sąsiadkę jeździ ciężarówką a jada na telefon bo nie potrafi gotować, dzieci niema bo nikt jej nie chciał ciekawe jaka padła by odpowiedź gdybym ją zapytał czy czuje się Kobietą?

Feminizm posiada logiczne wytyczne propaguje ludzkość niezależnie od płci i uważam, że cała idea jest warta brania pod uwagę. Myślę, że znam się na feminizmie bardziej niż niejedna zapatrzona w swoje lustrzane odbicie zasmarkana pudernica dlatego zawsze noszę przy sobie lingwistyczny sztylet naostrzony argumentami.
Kobiety w dzisiejszych czasach zmodyfikowały męskość pod siebie a gdy one same stają w obliczu "naturalnego kryzysu" zwalają winę na mężczyzn. Czy istnieją jeszcze stereotypowe Kobiety w moim wieku czy powinienem szukać znacznie starszej od siebie? Nie chodzi mi o stanie przy garach i polerowanie podłogi w pocie czoła oraz podawanie piwa i baczność na zawołanie bo gdybym tego oczekiwał to zatrudnił bym sobie Sprzątaczkę, Gospodynię, Dziwkę i Przedszkolankę.

My mężczyźnie chcemy Kobiet które są siebie świadome, chcemy Kobiet które kierują się instynktami a nie wytworami medialnymi, chcemy Kobiety które akceptują siebie fizycznie i są rozsądne.

Kobieta - czy to nie dumnie brzmi? Weź się dobrze zastanów czego chcesz.



9 komentarzy:

  1. Sąsiadka ma prawdopodobnie problemy ze swoim gender. Jest z nim skłócona, czy coś...
    Feminizm wniósł wiele ciekawych rzeczy do literatury i na tym - dla mnie, kończy się jego zadanie. Nie widzę problemu aby połączyć intelektualny rozwój czy seksualne wyzwolenie z gotowaniem obiadu i opieką nad dzieckiem.
    Ps wyglądasz na jakieś 10 lat więcej niż masz. hahahaha! lol. Jaki poważny człowiek - wybacz, ale nie mogłam się powstrzymać od skomentowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja droga ZAWSZE jest problem, ZAWSZE.

    Nie wyglądam na 10 lat więcej niż mam po prostu porównałaś mnie ze swoją wyobraźnią i Twoimi rówieśnikami.

    OdpowiedzUsuń
  3. NIE ZAWSZE JEST PROBLEM!!!
    Może i porównałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotku widzisz ja podkreślam a Ty już "!" krzyczysz jakie to Kobiece ;) hehehe

      Usuń
  4. ależ Tu kobieco :)

    - a może lepiej pięty żelazkiem przypalić? :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko będzie znaleźć alibi na żelazko ale wyobraziłem sobie ten zabieg :D wolałbym język wrzątkiem poparzyć dla chwili ciszy a potem dać loda ;)

      Usuń
    2. no tak, ta cisza... :)

      Usuń
  5. Jesteś okropny. Ale nie dam się sprowokować! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem okropny a Ty nadal tu jesteś ;)

    Masz rację, nie prowokuj swojej natury przecież jestem wyrozumiały ;)

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi