piątek, 14 września 2012

Wstyd

Byłem. Jestem teraz, ale nie do końca. To ja wyznaczam przecinki, kropki, interpunkcję, cel przekazu i gramatyczny paradoks niczym ironiczny orgazm z kobietą z okładki. Jestem literą boże przez małe "be" chroń aby nie cyfrą... tak bardzo pragnę prawdy, że mogę powiedzieć iż tęsknie za tym co już nie istnieje...

Prawda jest straszna, prawda jest brzydka i krzywa, prawda jest przykra, prawda jest długa, prawda jest szczera, prawda jest brudna, prawda jest naturalna, prawda jest ubrana w ideał, prawda jest niepowtarzalna, prawda jest dziś oryginalna, prawda jest piękna, prawda?
...umarła. Czuję, że znam się na wskrzeszaniu zapomnianych wartości ale czy ja chce być szamanem? wole być płytki, przy ścianie w cieniu, nieznany. Powinienem? jako założyciel wyimaginowanej Astralnej Myśli Wolnomularskiej za kurtyną sekretów, pierwiastków oddechu, senackich argumentów pozostawiam myśli tym obcym których już nikt nie zna. to Oni, to Wy!
Nieznani. Nieznani tworzą dziś społeczeństwo oparte na Kulturze, Socjologii, Historii, Biologii i Humanizmie nie pojętym...a ci Znani tworzą społeczność na portalach, plastikowy świat opanował Masę niczym parówki w bułce ze zmielonych paznokci, skóry, wnętrzności, kości i reszty nie mięsnych odpadów...

Wstydzę się być człowiekiem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi