sobota, 22 września 2012

Przecinek czy kropka?

Hmmm... a może by tak się wypisać nawet z bloggera? coraz mniej mnie tu...zamykam w sobie cnoty, bogactwo niematerialne, słowa nieelokwentne i skazę emocjonalną... cisza. Już nie chce tłumaczyć, wyjaśniać, odpowiadać na pytania... znudziłem się nawet już dialogiem z kimś kto nie potrafi zrozumieć pierwszego zdania które ulatuje jak życie z moich ust... pusto tu, niczym próżnia wypełniająca przestrzeń świecącej żarówki... nudzi mnie nawet zaufanie i uśmiech. Nauczyłem się ostatnio nie włączać muzyki, nie włączać rytmu ranka, nie włączać rytmu popołudnia który wybija radio w pracy i muzyka właściwa którą zwać mam czelność po osiemnastej gdy zarządzam playlistą u zgiełku relaksu jaki miewam skromie w czasie pokuty umysłu... cisza. Od dziecka powtarzają mi, że buduje długie zdania na których wszyscy gubią się w połowie ale czyj to problem? przecież w tym miejscu to ja jestem gramatyką czyż nie? nie wiem. Ja nic nie wiem, jestem tylko iskrą, przecinkiem, znakiem, błędem i oddechem cyfrowym. Jestem nikim i chyba jestem z tego dumny. Nie chce być Kimś bo każdy tak chce - nawet Ty. Ja chce być sobą, ze swoim 'ja' czyli cisza bo i tak nikt mnie nie zrozumie i nie dlatego, że nie potrafi tylko dlatego, że nie chce. Zastanowię się, porozmawiam z klawiaturą i zapytam o zdanie co ona o tym myśli...


3 komentarze:

  1. nie chce (on, ona, ono... nie ja)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odchodź z bloga. Nie czujesz się lepiej wyrzucając z siebie to wszystko co w Tobie ciąży, zalega? Nie sądzisz, że gdy nie będziesz miał swojego sposobu wypowiadania, pogubisz się? Pomyśl co się stanie z tymi słowami, wyrazami, długimi zdaniami...one zginą w Tobie. To trzeba uwieczniać, tu trzeba pisać. A jesteś w tym dobry, bo zatrzymujesz ludzkie umysły prawdą i trochę jakby poetycką formą. Ludzie są głupi, Ty siebie sam najlepiej zrozumiesz. Ty wiesz co czujesz, wiesz w jakim punkcie jesteś. I to się liczy.

    Kurde, masz rację, zawsze chciałam być Kimś...
    silniejsze ode mnie. Po prostu chciałabym kiedyś inaczej, bo ciągle jestem nikim. Nie pasuje mi to.

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi