środa, 18 stycznia 2012

Niedosyt

Nigdy nie miałem w gimnazjum i w szkole średniej dobrych ocen. Zawsze to było w granicach 'dop' lub 'dst'. Jako rekordzista w liceum potrafiłem mieć 16 nie klasyfikowań na rok - 8 na pierwszy semestr i drugie tyle na drugi semestr po czym wszystko zaliczałem w ostatnich dwóch tygodniach szkoły. Wszyscy się na mnie wkurzali, że pracują cały rok a ja tylko pół miesiąca. Nauczyciele mnie nienawidzili przez co w ramach "nauczki" powtarzałem jedną klasę. Czy się czegoś nauczyłem? w nowym roku szkolnym znowu miałem pełno jedynek i chyba z 200 godzin nieusprawiedliwionych po czym dyrektor szkoły zaprosił mnie 'na dywanik' wziął duży oddech i powiedział do mnie coś co zapamiętam do końca życia a mianowicie "szkoła nie jest od tego żeby z niej wyrzucać, szkoła jest od tego abyś sam się w niej czegoś nauczył". Znam wielu dobrych uczniów którzy żyją pod skrzydłem rodziców i zawsze przeczytali wszystkie lektury z średnią roczną minimum 4,0. Co się teraz z nimi dzieje? dlaczego nie dostali się na studia? dlaczego nie mają pracy? dlaczego boją się ludzi, nie są komunikatywni i często brak im odwagi? dlaczego nic nie potrafią zrobić sami? Wracając do pytania które sam sobie zadałem - Czy ja się czegoś nauczyłem w szkole, w życiu? Owszem! nauczyłem się RADZIĆ SOBIE.

Magister Kulturoznawstwa

- Historia filozofii
- Logika i semiotyka
- Wiedza o literaturze
- Psychologia społeczna
- Estetyka
- Wiedza o obyczaju
- Komunikowanie masowe
- Estetyka muzyki
- Socjologia kultury
- Strategia kulturalna samorządów lokalnych
- Instytucje i organizacje kultury
- Historia sztuki
- Wiedza o moralności
- Prawne aspekty funkcjonowania kultury
- Podstawy marketingu
- Metody i techniki badań społecznych
- Filozofia kultury
- Muzyka i dźwięk
- Analiza dzieł sztuk plastycznych
- Zarządzanie instytucją kultury
- Public Relations
- Podstawy komunikacji wizualnej
- Kampanie reklamowe
- Problemy kultury współczesnej
- Subkultury młodzieżowe
- Podstawy zarządzania
- Metody badań kulturoznawczych
- Teoria komunikacji międzykulturowej
- Etyka mediów
- Język nowych mediów
- Socjologia wielokulturowości
- Nowe media w kulturze
- Mikrohistorie kultury współczesnej
- Interpretacja sztuk wizualnych
- VideoART
- Antropologia kultury
- Antropologia filmu
- Kino i telewizja
- Sztuka filmowej animacji
- Prawo autorskie i prasowe
- Arcydzieła literatury światowej
- Społeczno-kulturowe aspekty integracji europejskiej


To już za mną. Czuje niedosyt. Może Doktorat?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi