wtorek, 31 stycznia 2012

Dzień Kultury

Mimo iż jako tako zimy w tym roku niema to i tak psychicznie mam jej już dosyć dlatego między pisaniem w tym momencie zajmuję się gotowaniem zupy wiosennej ;)

Dzisiejszy dzień zaczął się ciekawie przesłuchałem całą płytę Hans Solo i jestem pod niesamowitym wrażeniem. Kiedyś był Poznańskim raperem a jaki teraz rodzaj muzyki uprawia? Od strony instrumentalnej doskonałe połączenie różnych gatunków co odbiera płycie monotonność barw i nadaje elastycznego brzmienia z wyobraźnią. Przekaz, dykcja, tembr głosu, barwa i nasycenie ale przede wszystkim tekst jest tak wspaniały, że niejeden pisarz mógłby pozazdrościć metafor, sarkazmu i lekkości przekazania niebanalnego komunikatu odbiory.
W ramach podróży po mieście w celu zakupienia produktów na dzisiejszy obiad postanowiłem odwiedzić Empik i kupić sobie książkę. Miałem zamiar kupić książkę "Chłopiec z latawcem" lecz niestety nie mogłem znaleźć i zdecydowałem się na inną książkę - "Projekt Szczęście" autorstwa Rubin Gretchen. Jaka okaże się książka? zobaczymy ;)

To nie koniec dzisiejszych kulturowych doznań bowiem chciałem jeszcze poza dzisiejszym muzycznym porankiem i popołudniowym zaopatrzeniu się w skrawek literatury zaczepić o film i tak też uczyniłem.
Kręcąc się po prawie pustym empiku dostrzegłem serie ciekawych filmów przyrodniczo-kulturowych i po krótkim namyśle czy mnie na to stać (karta kredytowa jest jak Kobieta - Kochasz ją i nienawidzisz). Odważyłem się kupić prawie wszystkie części z serii BBC Niezwykły Świat a mianowicie Indie, Chiny, Indonezja, Australazja oraz Ameryka południowa.

Będzie co oglądać ;)

Dzisiejszy dzień jest definitywnie dniem kultury gdyż zakończy się spektaklem w Teatrze Wielkim gdzie o godzinie 19:00 zaczyna się sztuka "Dzień Świra" na którą wybieram się o dziwo nie sam.

Zawsze byłem rozrzutnym człowiekiem, nie potrafię oszczędzać pieniędzy lecz dziś mam ogromną satysfakcję z wydania w sumie 510 zł na kulturę. A teraz idę zjeść obiad i chyba muszę się wyprasować ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi