poniedziałek, 23 stycznia 2012

Idea

Kim jest humanista?

Cały czas w głowie kłębią mi się różnego rodzaju pomysły mam ich tyle, że nie wiem od czego zacząć, nie wiem za co się zabrać.

Dziś rano wpadłem na ciekawy pomysł. Wysłałem kilka maili i już dostałem odpowiedź - napisał do mnie Pan który w 2005 roku dostał Oscara za najlepsza oryginalną muzykę do filmu Marzyciel (2004) Jan A.P. Kaczmarek. Wyznaczył termin spotkania na luty gdy wróci z Los Angeles. Odpisała również Pani która reprezentuje Muzeum Narodowe w Poznaniu przy projekcie Noc Muzeów i wyznaczyła termin spotkania na przełom lutego i marca. Zainteresowanie jak na 2 ostatnie godziny wyraził jeszcze Teatr Wielki w Poznaniu. Ciekawe kto jeszcze zainteresuje się moim pomysłem. Zaczyna się robić ciekawie. Ale nie zdradzę szczegółów dopóki nie zapnę wszystkiego na ostatni guzik.

4 komentarze:

  1. ja poproszę VIP tiket, niezależnie co to będzie :]

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie będzie żadnych biletów ;) przykro mi

    OdpowiedzUsuń
  3. No to jak już będzie coś wiadomo to daj mi znać :) jestem ciekawa :)

    Wydaje mi się, że zrobiłeś błąd (dopóki - nie do puki...) :)

    P.S. Humanisto :) witaj! Myślę, że to nie stało się nagle... myślę, że te dziwne rozmiarówki wkraczały na rynek stopniowo. Najpierw wpajano nam, że chude (nie szczupłe) jest piękne... wybiegi, okładki pism... a potem zaczęto sprzedawać takie ubrania... kiedy już większość kobiet (czy się do tego przyznaje czy nie) postanowiła upodobnić się do wieszaków...
    A mieli coś z tym robić, prawda? Modelki o normalnych kształtach miały hasać po wybiegach...

    OdpowiedzUsuń
  4. błędy to moja specjalność ;| swoje nazwisko potrafię źle napisać ale o tym już pisałem we wcześniejszych historiach...
    PS. Mała Mi ;) Witaj

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi