środa, 11 stycznia 2012

HerB Ryba

Nudzę się. Wszystko mnie nudzi. Szukam czegoś co mnie zaskoczy bo jestem potwornie znudzony tym co mnie otacza. Z drugiej strony moja racjonalna część wie co robi mam określony cel rozbity na trzy części i nuda jest efektem ubocznym co wcześniej przewidziałem. Czy ja jestem masochistą? robię coś i wiem, że cześć tych działań będzie destrukcyjnie oddziaływać na mnie od wewnątrz lecz cała inwestycja jest dobra i przyniesie same profity niematerialne. Dziwne? Jestem jedną wielką sprzecznością która bezwzględnie ceni w życiu bezpieczeństwo - MUSZĘ wiedzieć, że pracuje za pieniądze które wystarczą mi na życie, MUSZĘ podejmować decyzję które będą odpowiedzialne, ZAWSZE przy podpisaniu jakiejś umowy mieć dwa egzemplarze w różnych wersjach w zależności od warunków aby oszczędzić czasu na donoszenie, ponowne pisanie, ZAWSZE biorę pod uwagę opcje najlepszą i najgorszą i pewnie dlatego ciężko mnie zaskoczyć w życiu. Zbudowałem sobie własny karcer. Nudzę się. Niebawem stuknie mi 26 lat przez dotychczasowe, życie robiłem już wiele różnych rzeczy - to naprawdę najskromniejsze określenie jakie mogłem wykrzesać ze swojej głowy. Problem w tym, że jak na razie nic mnie nie zatrzymało na dłużej. Lubię poznawać nowe rzeczy, uczyć się czegoś czego nie wiem czego nie zmam karmić zmysły. Zazwyczaj chce więcej tych doznań są interesujące poprzez moją niemoc w i ich kontrolowaniu... hmmm niewiedza jako punkt zainteresowania. Myślę, że Humanista powinien mieć na siebie jakiś pomysł lecz co jeśli ma się kilka pomysłów? Tak, to prawda nie wiem co ze sobą zrobić. Czegoś mi brakuje. Ostatnio w ramach nienudzenia się rozkręcam agencję wydawniczo-reklamową ;| nieźle co staram się stworzyć firmę w ramach hobby a równolegle zajmuje się jakimiś papierami firmy budowlanej w Niemczech. Mężczyzna chyba ma podzielną uwagę wtedy kiedy tego chce. Jeśli facet coś mówi to mówi, jak coś robi to robi. Wkurwiają mnie Kobiety które na przykład podważają męską dumę (teraz tak z innej parady...taka dygresja) no kurwa zostawcie prawdziwych facetów w spokoju i pracujcie nad sobą lub całujcie się z facetami którzy zajmują Wam łazienkę co to jakiś bojkot? To tak jakby faceci podważali Kobietą ich kobiecość. Genetyki nie zmienisz możesz ją jedynie zmodyfikować i wysmarować kremem bo szybko schnie jakoś nienaturalnie...
Nudzę się. Zastanawiam się czego mi brakuje. Dom mam, jedzenie mam, prace mam, wode mam. Adrenaliny sobie dostarczę ale muszę jeszcze trochę się wstrzymać więc o co chodzi? czego mi brakuje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi