sobota, 1 grudnia 2012

Ciało



Ciało dużo mówi o człowieku. Ciało mówi o tym co je jego mieszkaniec. Ciało opowiada historię o której nie chcemy mówić. Mieszkańcy ciał przed lustrem spoczywają na laurach natomiast ci niemieszczący się w kanon zazwyczaj nie mają odbicia.

 Piękne ciało od brzydkiego różni się niczym.

Ciało powie o ambicjach i zna wszystkie języki świata. Ciało ma swojego kolegę którego nazywa cieniem spotykamy się zawsze w trójkę gdy ciało przypomina mi o dystansie do samego siebie.
Ciało jest kamuflażem który widać i nie widać jednocześnie. Ciała nie trzeba pytać o wiek. Ciało gdy się urodziło dostało klapsa w tyłek dla przestrogi i dla oddechu oraz tatuaż zwany imieniem.  Ciało jest czasem ciepłe czasem zimne, czasem szorstkie czasem spocone czasem pachnie i sprawia przyjemność ale za każdym razem coś ukrywa w środku.  Ludzie są albo ciałem albo duchem bowiem duchem i ciałem jest tylko ich marzenie. Ciało to cela z wyrokiem dożywocia a resocjalizacją jest idea akceptacji. Ciało nie zna się na miłości i zakochaniu wręcz przeciwnie na zazdrości i pożądaniu. Ciało bez skazy to jak dom bez drzwi chciałoby się w nim mieszkać ale nie masz już wyjścia.

2 komentarze:

  1. Skąd Ty bierzesz takie trafne sformułowania... Bardzo podoba mi się ten wpis...refleksja mnie naszła, lubię to.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem moja droga nie wiem... ale jeśli się dowiem to Ci odpowiem...

      Usuń

Najlepsze Blogi