sobota, 24 listopada 2012

Nareszcie

Nie chce MI się gadać.

16 komentarzy:

  1. Milczenie, cisza - to czasem potrzebne. Ciągły chaos wywołany zbyt dużą ilością słów nie jest wskazany.

    Ale skoro "nareszcie" to śmiem twierdzić, iż sam jesteś zmęczony swoim...gadulstwem? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ludzie okradają mnie ze słów, więc postanowiłem okraść słowa z ludzi.

      Usuń
    2. lubię tą Twoją nie-oczywistość. to, że zanim Ci odpowiem muszę najpierw głęboko zastanowić się, pomyśleć.

      Usuń
  2. Dziwna sprawa. .
    Czuję kobietę. . .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja wybranka albo jeszcze niema 18 lat albo żyje na innym kontynencie.

      Usuń
    2. młoda, afrykańska dupa zawsze spoko.

      Usuń
    3. nie ten kontynent i nie ten rodzaj postrzegania piękna.

      Usuń
    4. tak, tak, Azja i te sprawy.

      Usuń
    5. wymownie to ujęłaś jak na ironie przystało ;)

      Usuń
  3. Mnie też się nie chcę gadać. Ale wydaje mi się, że muszę, bo ludzie zobaczą prawdziwą MNIE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaraz moment czyli jeśli nie będziesz się odzywać to będziesz więcej mówić o sobie a więc musisz mówić kłamstwa aby tłumaczyć innym, że jednak jesteś nieprawdziwa?

      Usuń
    2. Coś w ten deseń. Boję się tego, że gdy ludzie zobaczą, jaka jestem naprawdę, zostawią mnie. Oni nie chcą widzieć prawdy. Oni wolą mnie, a nie MNIE.

      Kłamać nie potrafię, ale ludzie odbierają moją prawdę inaczej niż ja bym chciała.

      Usuń
    3. Kiedyś dawno temu za kłamstwo odcinano dłoń lub język dziś za kłamstwo stracisz tożsamość nie tylko przed światem ale przed samą sobą.

      Usuń

Najlepsze Blogi