środa, 6 czerwca 2012

Kawaler

Szukam... szukam kogoś... niech ktoś mnie zaskoczy, zainteresuje. Wystarczą mi dwa wypowiedziane zdania które będą otoczone mimiką, intonacją, ruchami ciała itp. i już wiem z kim mam do czynienia, wiem czego się spodziewać, jakiego języka użyć, o czym rozmawiać, jak rozmawiać, skąd pochodzi i jaką może mieć historię, co lubi czego nie lubi, gdzie przebywa z jakimi osobami i w jakim celu... po chwili wiem już prawie wszystko. Tak ciężko mnie zaskoczyć. Nudzę się. Interesują mnie ludzie zazwyczaj ich 'zjadam' bawię się jak marionetkami bo kukły właśnie do tego są.

Szukam kogoś kto będzie miał głębię, nasycenie barwy, smak, pasje, ktoś kto jest dźwięczny i niejednolity... kogoś kto jest oazą naturalnego zachowania, szukam jednorożca. Jestem utopijnym poszukiwaczem przygód w ludzkim ciele. Świat jest lumpeksem w którym przerzucam używane szmaty bo nowe są zapatrzone we własne metki. Szukam skarbów w ludzkich ciałach lecz te najpiękniejsze pewnie są na dnie od którego chcą się odbić. Jestem kolekcjonerem cudzych myśli, myśli którymi manipuluje. Jestem Czarnoksiężnikiem po 30 minutach rozmowy mogę być każdym kogo pragniesz ale nie będę sobą. Widzę z zamkniętymi oczyma bo mam wyobraźnię, węch mam jak pies więc czuję nawet dwa metry pod ziemią, słyszę i analizuję a więc rozumiem więcej niż słyszę, myślę szybciej niż mówię a to jak się okazuje nie wszyscy potrafią... szukam trudu, szukam szoku, szukam skomplikowania. Szukam kogoś kto mnie nie zanudzi a więc będę sobą.

Słucham ludzi w tramwaju, na ulicy, w kinie i teatrze rozmawiają o takich rzeczach, że szkoda kalorii, kto z kim jest a kto kogo zdradził, jak było w Egipcie, pożycz kasę, ale byłem pijany, fajne buty, mp3, iPhone, ale mam felgi, ładna torebka, ile waży kilogram cukru, ale ciepło, ale chujowo, ale zimno, ale wieje, ale jajca... czytam blogi innych osób wszystkie są o modzie, fotografii, muzyce, tipsach, makijażu, sporcie albo pierdolonej własnoręcznej biżuterii no kurwa mać! czy wszyscy są nudni i masowi jak towar z hurtu?! Czuje się taki sam sobie.

Ojciec powiedział mi, że zostanę starym kawalerem bo mam wymagania jak komputer w NASA.
Łatwiej jest poderwać Top Gwiazdę niż moją wyobraźnię.

1 komentarz:

  1. "...czytam blogi innych osób wszystkie są o modzie, fotografii, muzyce, tipsach, makijażu, sporcie albo pierdolonej własnoręcznej biżuterii no kurwa mać! czy wszyscy są nudni i masowi jak towar z hurtu?! Czuje się taki sam sobie."

    Mogłabym to wkleić do siebie.

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi