sobota, 1 października 2011

Dzień mężczyzny

Ostatnio moja Matka powiedziała mi, że powinien sobie założyć własną rodzinę bo mam już 25 lat. No cóż, nie byłem sobą i nie odpowiedziałem jej w 12455 zdaniach dlaczego jest to niemożliwe bo zgubiła by się w przekazie treści po 10 zdaniach. Kiedyś były inne czasy inaczej podchodzono do kwestii współżycia bardziej stereotypowo i o wiele wcześniej ludzie się ze sobą łączyli. Mój ojciec miał 20 lat, moja matka 23 gdy na świat przyszedł człowiek którego imię widnieje w bibliach… ostatnio wiele czasu poświęciłem na kontemplacje o tym jak to się dzieje, ze ktoś jest stereotypowy a ktoś inny nie czy to jest kwestia charakteru, wychowania, własnego wyboru czy może wpływ rówieśników i otoczenia w jakim się obracamy? Ja osobiście jestem stereotypowym człowiekiem ale nie ukrywam, że chcąc się dostosować do współczesnego świata zaakceptowałem wiele ulepszeń które moim zdaniem są zdrowe w codziennej egzystencji. Innym aspektem który jest częścią poprzedniej myśli jest pojęcie mody. Moda jako myśl i obiekt badawczy jest interesująca lecz jako cykl życia człowieka mówiąc bez ogródek wkurwia mnie strasznie. Jakiś włoski pajac będący ikoną współczesnego rynku mody kreuje trendy i wmawia ludzkości, że to co sobie narysował w tym swoim pieprzonym kajeciku w połączeniu z wystrzelonym w kosmos kolorem jak kupa po jagodach jest nagle super, ekstra ŁAŁ i należy kupować bo też się będzie wtedy super ekstra ŁAŁ! Przez wiele miesięcy obserwowałem ludzi „wystawiających się” po ulicach Poznania i w momencie rozpoczęcia moich badań zauważyłem, że obecna moda jest nastawiona na następujące elementy charakterystyczne w podziale na obie płci:

Kobieta:
- tatoo na lędźwiach
- kolczyki w pępkach
- żółta torebka + żółte buty
- wszechogarniający fioletowy apaszki etc.
- szał na buty EMU
- skórzane krótkie kurtki (drogie kobiety skaje też trzeba czyścić pastą bo pęka po kilku tygodniach)
- kalosze w kwiatki specjalne na lato (WTF?!)
- wszystkie głowy pofarbowane na rudo
- okulary w czarnych, grubych oprawkach z lat ‘60
- plastikowe kolczyki
- okulary ala American Police

Cechy szczególne:
- jestem sama, jestem szczęśliwa
- mam na imię Blue Note
- co ty wiesz o życiu a ja byłam na Majorce to jest dopiero życie
- ide na zakupy nie na spacer
- nauczyłam się wyglądać a nie słuchać a potem mówić
- ojjj taaak wysoki przystojny brunet jak w TV


„Chłopcy”:
- pasiaste swetry od Tommy Hilfigera
- tatoo (szczyt ambicji – tribal)
- fryzura ala David Beckham (wkurwiony irokez )
- lakier do paznokci
- opalenizna niczym stały meldunek w krajach śródziemnomorskich
- zegarek z tarczą od Big Bena
- kolczyk w uchu będący imitacją szkła a co dopiero wartościowego, szlachetnego kamienia
- torebka 15x15 przez ramie (na białego iPhona 4 i tampony )
- sylwetka trenowana całą jesień (pamiętajcie, że poza ramionami, klatą i brzuchem macie też uda i łydki trenujcie ciało proporcjonalnie albo w ogóle)

Cechy szczególne:
- hahahahahaha
- huhuhuhuhuh
- jaaa pieeerdoooole
- aale je najebałem


Dziś kobiety są męskie a chłopcy jak dziewice orleańskie. Jestem tolerancyjny ale kurwa to ogranicza pole widzenia podatnym na design normalnym kobietą.
Skoro jakiś wcześniej wspomniany pajac kreuje trendy i ubiera młode nie pełnoletnie dziewczynki w łachy które narysuje natomiast w celu przyoszczędzenia na materiale produkuje jedną sztukę w rozmiarze zmuszającym do propagowania anoreksji i robi to na skale światową to równie dobrze ja mogę zrobić to samo na skalę mojego bloga który jest moim światem. Od dziś ogłaszam iż zapanował nowy trend, nowa moda która dotyczy nie kobiet a mężczyzn.

Prawdziwy mężczyzna:
- dbający o siebie (tzn. używający mydła a nie balsamu, ogórka na twarz i kremu na zmarszczki)
- ubierający się w celu okrycia swojego ciała, im oryginalniej, nie powtarzalnie tym lepiej
- genetycznie zakodowany mamy zarost na klacie, ramionach i twarzy więc nie musimy depilować swojej męskości
- jak coś mówimy to się nie powtarzamy
- wchodzenie w konflikty zostawiamy znudzonej hołocie i polityką
- zawsze wstajemy gdy do towarzystwa dochodzi kobieta
- kawę pijemy w filiżance a nie w kubku
- krawat ma być na długość do paska a nie do pępka
- nie bawimy się telefonem w towarzystwie
- zawsze patrzymy w oczy swoim rozmówcą
- nie akcentujemy jak by nam ktoś nadepnął na genitalia
- nie odpowiadamy na pytania w sposób pytający
- jak mówimy NIE to znaczy, brzmi i wygląda prawie jak Hollywood Hills
- do włosów używamy szamponu a żelu tylko Durexa
- w samochodzie nasze miejsce jest zawsze z przodu
- pomagamy kobiecie nosić zakupy a nie torebkę w której nosi wszystkie ciężary świata
- prosimy, przepraszamy, proponujemy tylko raz.
- jesteś facetem zjedz mięso a nie płatki owsiane i soje
- czasami jesteśmy szczupli, czasami trochę mamy kilko więcej, czasami wysocy czasami niscy – ale czasami to oznacza nie być facetem! Bądź pewny siebie
- białe buty, sznurek, boazeria i sex w łóżku wyszły już z mody


Cechy szczególne:
- Perswazja
- Charyzma
- Bez pośredni styl
- Dynamizm
- Sztuka mówienia
- Racjonalizm i odpowiedzialność
- LiveART
- Intelekt
- Kultura
- Zmysłowość
- whiskey
- parasol

Niech kot będzie kotem, pies psem, kobieta kobietą a mężczyzna mężczyzną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi