niedziela, 16 października 2011

-16,44 PLN

Posiadam pewne cechy charakteru które determinują mnie do działania, rozsądek i analiza kryzysowa pozwala odpowiednio podejmować decyzje a zawziętość i krwiożercza ambicja podpowiada mi jak wchodzić w zakręty. Myślę, że potrafię dobrze inwestować swój czas, energię i dobrze lokować pieniążki. Zawsze interesowały mnie rzeczy prawie niemożliwe a przynajmniej ciężkie do wykonania w określonym, zamkniętym czasie. Całe życie podnoszę sobie poprzeczkę i nie dlatego, że mam jakiś kompleks wzrostu czy coś ;) tylko uwielbiam się ze sobą ścigać. Skoro już poruszyłem wątek wzrostu którego nie mam za wiele to muszę powiedzieć, że chyba każdy by miał 166 cm gdyby mu cały świat wszedł na głowę ;) dystans i równowaga to też ważne elementy codziennej egzystencji ale do rzeczy – mam na koncie w banku -16,44 PLN i postanowiłem, że w przyszłym roku kupię sobie w końcu samochód, działkę pod Poznaniem i wybuduję własnymi kończynami kanadyjski dom nie biorąc kredytu i nie łamiąc prawa. Teraz jest chwila na uniesienie brwi, dwa szybkie mrugnięcia, westchnienie i myśl – to nie możliwe. Czas START!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi