wtorek, 24 lipca 2012

Pani Potrzeba

Przez ostatnie 6 dni wypiłem 4,2 litra whisky z 'kolegą' (niby jest moim ojcem) i doszedłem do kolejnego wniosku, że mimo iż jestem mężczyzną i mam ochotę na sex prawie zawsze to na 'kacu' (co to jest kac? chyba ból głowy, słabość i wymioty ? nie znam tego uczucia)... na kacu mam taką ochotę, że to jest masakra jakaś! normalnie chodzę z zaciągniętym ręcznym całą dobę a myśli mam językiem między udami. Nie potrafię nawet dobrze zaparzyć kawy przez to ciśnienie jak Karcher w penisie. Dawno już nie uprawiałem seksu ALE - mam tu taką sąsiadkę mieszka drzwi na przeciwko w klatce schodowej czyli jakieś dwa metry i... ;) ... nie jest ani ładna ani brzydka, po prostu taka zwykła szara, chodząca w nie markowych łachach, szara szatynka w nie stylizowanych włosach i bez makijażu... jeździ starym zardzewiałym gruchotem na tle BMW i Porsche sąsiadów z piętra wyżej... mieszka sama, często gdy wychodzę z psem na spacer widzę jak pali papierosy w oknie (przecież ciśnienie sprawia iż cały dym tytoniowy ląduje w mieszkaniu paląc w oknie! chyba, że trzyma się papierosa przy górnej ramie bo przecież ciepłe powietrze jest lżejsze i ucieka na górę a trzymając papierosa na dole różnica ciśnień i chłodniejsze powietrze z zewnątrz wtłoczy dym papierosa do mieszkania więc jaki jest sens palenia w oknie bez znajomości fizyki????) no chuj może i nie wie o tym (żałuje, że ja to wiem bo byłbym szczęśliwszy). Uśmiecha się do mnie, jakieś tam kokieteryjne babskie pierdy odstawia więc w ułamku sekundy stwierdziłem iż postaram się ją 'zrobić'. Problemem może być w jakimś stopniu język niemiecki którego no nie czarujmy się nie znam perfekt ale jak w każdej dziedzinie życia 'radzę sobie sprawnie'. Mam misję - przelecieć sąsiadkę.
Potrzebuje seksu bardziej niż wody - chyba jestem uzależniony od zmysłów, instynktów i zapachów świata. Ciekawe jak pachnie i jak ma na imię.

8 komentarzy:

  1. Zajebisty post i chyba wielu z nas ma takie momenty i takie sąsiadki. Pora zbudzić w sobie zwierze i nie kiełznać go tylko ruchać, ruchać, ruchać!

    OdpowiedzUsuń
  2. :)))Stan jest mi obcy, całe życie mam chłopa w domu ...tak, jak się teraz zastanowiłam to nie byłam ani jednego dnia sama. To chyba też niedobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i co, jak poszło z Sąsiadką? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie gramy w podchody - najlepsza cześć seksu. Oddać testosteron w pięść lub dziwkę za 100 zł lub za darmo/dwa zdania to nuda (nuda mordercą człowieka)

      Usuń
    2. I tu rację przyznać muszę, po podchodach nuda z odrobiną przyjemności (z naciskiem na odrobinę)

      Usuń
  4. łuhuhuhu, widzę, że ktoś tu jest nieźle podjarany :P
    no coż mogę powiedzieć, rozumiem Cię ;D

    I powodzenia z sąsiadką...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie są różni, wyglądają inaczej, zachowują się inaczej, nazywają się inaczej, myślą inaczej ale mówią zawsze tak samo - nawet Ci 'bezimienni' ;)

      Usuń

Najlepsze Blogi