niedziela, 5 sierpnia 2012

Tylko w mojej głowie

Oryginalność, tolerancja, niepowtarzalność. Te trzy słowa nigdy nie będą powiązane ze słowem 'uprzedzenie'.

Ostatnio pracowałem w Koblenz przez trzy tygodnie a konkretnie w starej zabytkowej kamienicy która została oddana do gruntownego remontu. Moim zadaniem było położenie płytek w 6 łazienkach na wszystkich czterech piętrach... właściwie to pomagałem tylko tj.wniosłem dwanaście worków po 25kg i mniej więcej dwadzieścia kartonów z płytkami o wadze w granicach 30kg czyli w sumie z parteru na wszystkie cztery piętra wniosłem jakieś 900 kg było tego więcej ale trochę 'przycwaniaczyłem'i kazałem Turkowi dźwigiem podać na ostatnie piętro całą paletę. Do tego znosiłem dziesiątki wiader z odpadami które sam dociąłem na wszystkie te łazienki, gruz, bieganie to tych piętrach z wiadrami pełnymi wody bla bla bla normalnie powinienem dostawać od kilometra a nie od metra ;) wszystko fajnie tylko to był gruntowny remont czyli wszyskie ściany wyburzone i stawiane nowe i posadzki z których trzeba było wykurzyć wilgoć przed położeniem płytek a więc włączyć na maksa ogrzewanie i pootwierać okna. Na zewnątrz 3o stopni a w środku 35 stopni i bieganie po tych schodach jebanych... normalnie dupęęę miałem tak spoconą, że zastanawiałem się nad zainwestowaniem w podpaski, ciężkie kurwa te płytki aż mi wara wisiała ze zmęczenia jak temu koniowi co lemoniadę wozi ;) do tego cały czas na kacu ja pierdole pić się chce wody a woda ciepłą 'ciepła nie dobra' ale sru przecież oka sobie nie wydłubię więc poszedłem sobie w ramach relaksu usiąść nad brzegiem Renu do którego od placu budowy miałem jakieś 100m, usiadłem na brzegu z mrożoną kawą podziwiając malownicze widoki, kamieniczki wybudowane na skałach, góry i szeroką rzekę a w tle usłyszałem pewien utwór z radia przy okolicznych ogródkach restauracyjnych - jeden z piękniejszych utworów jakie w życiu słyszałem, prawdziwe cudo muzyczne... nie piosenka bo piosenki to śpiewa ta pizda Kukulska tylko utwór z sensem, sensem z którym się utożsamiam. Poniżej zamieszczam owy utwór z klipem oraz przetłumaczony tekst.
Mówiłem to Ja pomocnik płytkarza/robol na budowie/magister kulturoznawstwa :)



Nur in meinem Kopf/Tylko w mojej głowie

Potrafię w 3 sekundy przejąć świat
Niebo wzburzyć i mieszkać w sobie.
W 2 sekundy tora pokoju,
Zrobić miłość, zatruć przeciwnika.
W sekundę zbudować zamki
2 dni wprowadzić się i wszystko zepsuć.
Spalić wszystkie pieniądze świata,
I znać dzisiaj przyszłość.

To wszystko jest tylko w mojej głowie.
To wszystko jest tylko w mojej głowie.
Chętnie bym tam jeszcze dłużej został,
Tylko myśli przychodzą i latają.
Wszystko w mojej głowie
To wszystko jest tylko w mojej głowie.

Jesteśmy niewidzialni przez 2 sekundy wieczności
Zatrzymam czas
Potrafię w sekundy nauczyć się latać
I wiem jak być by nie umierać nigdy.
Zobaczyć świat przez twoje oczy.
Oczy i przechodzić tu i tam przez ściany.

To wszystko jest tylko w mojej głowie.
To wszystko jest tylko w mojej głowie.
Chętnie bym tam jeszcze dłużej został,
Tylko myśli przychodzą i latają.
Wszystko w mojej głowie
To wszystko jest tylko w mojej głowie.

Ty jesteś jak ja, ja jestem jak ty
Wszyscy jesteśmy z wyobraźni
Jesteśmy z prochu i wyobraźni
Jesteśmy z prochu i wyobraźni

To wszystko jest tylko w mojej głowie.
To wszystko jest tylko w mojej głowie.
Chętnie bym tam jeszcze dłużej został,
Tylko myśli przychodzą i latają.
Wszystko w mojej głowie
To wszystko jest tylko w mojej głowie.

Wszystko w mojej głowie
W mojej głowie
Chętnie bym tam jeszcze dłużej został,
Tylko myśli przychodzą i latają.

PS nie lubisz języka niemieckiego? to przeczytaj ostatnie słowo pierwszego zdania w tym poscie

1 komentarz:

  1. Nie jestem uprzedzony do Niemców. Są normalni Niemcy ale są też tacy co zaczną chować zegarki mimo, że może to być zegarek dziadka. Ale przeszłość, przeszłością.

    Uważam, że wiele języków "śpiewanych" brzmi dobrze, nawet myślałem o nauce niemieckiego, ale jednak nie dla mnie. Ja mam francuski i ledwo ogarniam.

    Pozdrawiam, UwG :3

    OdpowiedzUsuń

Najlepsze Blogi