czwartek, 10 listopada 2011

Lustro

Od początku ludzkości muzyka wybijała rytm który relaksuje nasze ciała i umysły. Zmysłowy taniec który jest tak prawdziwy, że na pytanie "kto nauczył cię tańczyć" można powiedzieć, że "uszy, zmysły, ja" jest czymś czego nie da się opisać słowami... pewnie stąd wzięło się pojęcie i cykl tzw. tańca godowego... wpadłem w pewną 3 minutową dygresję a mianowicie skoro biblia święta jest "duszą człowieka" to czy jest w niej napisane, że Bóg stworzył muzykę? czy to, że jej słuchamy jest czymś z góry zaprogramowanym jak jeść, pić etc? czy jest w ogóle ktoś kto nie lubi muzyki? żadnej muzyki bez względu na gatunek? sądzę, że muzyka jest lustrzanym obrazem rytmu jaki oddaje nasze serce... Przypadkiem stało się tak, że ukończyłem prywatną szkołę muzyczną, chodziłem na lekcje umuzykalnienia, nuty, tonacja w efekcie umiejętność gry na pianinie a 10 lat później wychodząc na przeciw pędzącemu Światu stworzyłem z moim dobrym znajomym teem i wyprodukowaliśmy dwie płyty na których ja zająłem się tworzeniem i aranżacją podkładów a On pisał teksty i dogrywał wokal - ciekawy to był czas, bardzo kreatywny, szybki, byliśmy w studio, radio, na koncertach po prostu było ciekawie ale to tylko takim słowem wstępu/prologiem w tym kontekście, że wiem o czym mówię. Na początku 2011 w czasie w którym po 3 latach jednostajnej pracy, zostałem wykupiony przez agencje headhunterską do innej firmy o podobnym profilu na stanowisko manager działu reklamy za 5700 brutto pierwszy raz dowiedziałem się chyba czym jest prawdziwy stres i szukałem relaksu w owe zimowe dni/wieczory w trunku zwanym Cytrynówką oraz mUUzyka The XX. Metafizyczny dialog mężczyzny i Kobiety otoczony barwnym, zmysłowym, dynamicznym podkładem muzycznym. Nie jestem alfą i omegą ale kilka płyt w swoim życiu przesłuchałem a The XX jest jedną z 4 najlepszych płyt jakie słyszałem w swoim życiu. Jeśli ktoś czyta tego bloga a po ilości odwiedzin i statystykach odwiedzin z takich krajów jak United Kingdom, United States, France, Russia, Austria, Germany, Netherlands, Norway, Romania pragnę powiedzieć/napisać jedno - jeśli macie w sobie coś czego nie potraficie namalować, coś czego nie potraficie powiedzieć, coś czego nie potraficie wyśpiewać, coś czego nie potraficie zatańczyć, wyrazić to album The XX zrobi to za Was.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi