wtorek, 13 marca 2012

Jak rozpętałem III Wojnę Światową

Dziś dostałem od kolegi 30 minutowy film animowany przedstawiający realną, logiczna sytuację gospodarczą świata, wartość pieniądza i ludzkie marzenia.
Konsumpcjonizm zmanipulował nasze mózgi, powstała "chęć posiadania" dla zaspokojenia nie kończących się potrzeb wywołanych medialną globalizacją. Każdy chce mieć więcej i więcej Ferrari, willa z basenem i służbę domową.

Prawda jest taka, że dla biznesmena który cierpi (każdy cierpi) na kompleks ego biedak jest dla niego za bogaty.

Po obejrzeniu animacji która jest podzielona na dwie 15 minutowe części otworzyłem oczy i przez myśl przeszła mi chęć zakupienia sejfu do mieszkania do którego będę wkładał pieniądze. Nagle odeszła mi ochota brania kredytów, pożyczek, zakup mieszkania za cudze pieniądze które będę oddawał całe życie ( i tak się nie uda). Znienawidziłem moją kartę kredytową na której widnieje pięciocyfrowe zadłużenie od 6 lat które spłacam po czym znowu zaciągam i tak na okrągło przez co jestem na samych odsetkach w plecy w sumie jakieś 12 000 PLN - chore.
A biorąc pod uwagę, że mam zacięcie hazardzisty to na wszystkich funduszach inwestycyjnych, ubezpieczeniach od dziwnych rzeczy, zabawie w giełdę, lotto etc. straciłem ok. 6000 zł co w sumie daje już kwotę za którą mógłbym kupić sobie wymarzone Kawasaki Z750 lub pojechać na długie wakacje.

W dobie kryzysu gospodarczego powiedzenie „na bank” przestaje mieć znaczenie a w godzinie kryzysy małżeńskiego Kocham cię dajemy w kredyt.

Banki nie mają pieniędzy. Gdyby każdy nagle zechciał wypłacić pieniądze nagle mogło by się zrobić groźnie. Zwróciłem uwagę, że wszyscy ropopochodni dyktatorzy krajów uzbrojonych również w złoża złota nagle zostali wypłoszeni pod przykrywką "wolność i sprawiedliwość". Jestem pewny, że otyłe "grube ryby" z ameryki maczają tam palce nie od dziś.

Zachęcam do obejrzenia animacji TU jest pierwsza część a TU druga cześć.

Podczas rozmowy jaką odbyłem z kolegą za pośrednictwem POPularnego komunikatora opracowaliśmy plan wywołania III wojny światowej. Biorąc pod uwagę, że oboje interesujemy się wojskiem to sprawiło mi to pewnego rodzaju władcze zaspokojenie myśli ;)

Do rzeczy. Prowokacja i bojkot a następnie ogłoszenie się liderem nieuzależnionej od banków i polityków społeczności świata... Jak sprawić, żeby wszyscy wyciągnęli pieniądze z banku? Wystarczy na popularnym portalu społecznościowym utworzyć publiczne wydarzenie zaplanowane na 20.12.2012 pod hasłem "Jutro Koniec Świata - wyciągnij pieniądze z banku idź się zabaw".

Jeśli ACTA kontroluje internet to zarówno ja i mój ziomek dziś trafimy do pierdla w ramach międzynarodowego bezpieczeństwa wewnętrznego a facebook przestanie działać ;)
To jest możliwe do zrobienia a nie możliwe do zrobienia jest wytłumaczyć w razie pytań jak to jest możliwe do wywołania za pomocą komputera naszym rodzicom, dziadkom... ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi