wtorek, 31 maja 2011

Złapać oddech

Od dłuższego czasu mam ochotę spędzić kilka chwil ze swoim ciałem w interesujących i alternatywnych miejscach. Zmieniające się widoki, dźwięki, zapachy, przedmioty i kolory… poczuć coś innego niż codzienność. Od zawsze mam cechę którą przypina się do ludzi z tak zwanej osi X a mianowicie strasznie mi się spieszy i chyba trzeba trochę wyluzować bo oszaleję. Jest wiele cudownych miejsc i wydarzeń kulturowych dookoła mnie a z braku czasu niestety wszystko to przepuszczam jak wiatr przez palce. Musze koniecznie naładować baterie bo zwariuje! Na razie zaliczyłem wystawię Plakat Musi Śpiewać w Muzeum Narodowym w Poznaniu. Czekam z niecierpliwością na Malta Festival, potem Festiwal światła SKYWAY w Toruniu muszę tam być! A teraz czas na lunch i piwo w KontenerART nad Wartą gdzie dotrę spacerkiem 2-3 km/h

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najlepsze Blogi