niedziela, 10 lutego 2013

Liść

Przyjaciel powiedział mi, że się pozytywnie zmieniłem choć nie wiem czy to był efekt upojenia alkoholowego czy naprawdę się zmieniłem bo sam nie czuje różnicy... dostaje sms'a od koleżanki który w treści zawierał zestawienie znaków "dobrze, że jesteś", na urodzinach znajomych pili moje zdrowie, w firmie odwróciłem wszystko bezkompromisowo o 180 stopni w niespełna miesiąc "licząc" gest uznania, współlokator powiedział, że szanuje mnie za to iż powiedziałem mu dlaczego nie przyjmę go do znajomych na popularnym portalu społecznościowym, podczas pierwszego spotkania stowarzyszenia również spotkałem się z pozytywnym odbiorem mojej wizji... trochę tego wszystkiego za dużo. Muszę się spoliczkować.

SACHS RoadShow 2013 from Humanista on Vimeo.



2 komentarze:

Najlepsze Blogi